Tilbakemeldinger og klager

Vårt mål er å ha de mest fornøyde kundene. Derfor er din tilbakemelding viktig for oss, slik at vi stadig kan forbedre oss. Takk for at du er vår kunde!

Ta kontakt med oss!

Selv om vårt mål er å ha de mest fornøyde kundene, kan det likevel oppstå forhold som gjør at våre kunder ikke er fullt ut tilfreds.
Dersom dette er tilfelle, ønsker vi gjerne å høre dine tilbakemeldinger.

 

1. Ring oss

Dersom du ikke er fornøyd med oss, kan du ringe oss. Da vil din kundeansvarlige prøve vi å ordne opp med én gang.

 

2. Send klage/tilbakemelding

Du kan også benytte skjema for klager og tilbakemeldinger på denne siden, for å sende oss en henvendelse.
Da vil vi besvare deg så raskt som mulig!

 

3. Gå videre med din sak til Finansklagenemnda

Om du skulle oppleve at din klage ikke fører frem i banken, kan du ta kontakt med Finansklagenemnda.

www.finkn.no

 

Dersom klagen gjelder forsikring, kredittkort, leasing eller andre produkter som banken har formidlet på vegne av samarbeidspartnere, vil du kanskje bli henvist til produktselskapet.

 

Skjema for tilbakemeldinger og kundeklager. Fyll inn feltene, så vil vi besvare din henvendelse fortløpende.

Kontakt oss

Kontakt oss her, eller finn en rådgiver ved ditt kontor: