![](/-/media/sparebank68nord/raadgiversituasjoner/kundesenter/gf1a0174.jpg?rev=735dd83f43c44121b60ef118018cc1af&mw=400&hash=2BC5F0C1E6E8F783305A85A2E5237912)
Oppdatering av kundeerklæring
Har du mottatt SMS om oppdatering av kundeerklæring? Vi er pliktige å kjenne våre kunder. Derfor er det viktig at alle kunder forteller oss hva de skal bruke banken til.
Hvorfor skal du svare på kundeerklæringen?
For å hindre hvitvasking, terrorfinansiering og ID-tyveri er vi forpliktet til å vite hvem du er og hvordan du bruker banken.
Hvitvaskingsloven pålegger banken å innhente opplysninger om deg som kunde slik at vi kan ivareta dine økonomiske interesser, samtidig som vi ivaretar vårt samfunnsansvar.
Alle spørsmål må besvares korrekt og i henhold til din bruk av bankens tjenester og produkter.
Ta kontakt med din personlige rådgiver dersom du har spørsmål.
Frist for gjennomføring er 7 dager fra mottatt SMS / e-post.
Kontakt oss
Kontakt oss her, eller finn en rådgiver ved ditt kontor: